JULKLAPPSREA på Yves Rocher med Sassitch!

Till SASSITCH's startsida

sassitch - Min vardag i bilder

Min vardag i bilder

Vagnen är redan välanvänd av väntande katter :)

Ylle-Boll har en rolig stil när hon sover...

Andreas kör livet ur BMWn innan slakt

Jag o älskade kråkan hjälper till att slakta bil

Andreas o Hasse prövade å fiska lite, men de  fanns ingen fisk. de slutade dessutom med att Andreas satte flugan i en telefonledning...

Det är ganska vackert i Skog :)



Idag var jag uppe med Andreas. Vi har ju sålt saaben och slaktat BMWn så jag vart tvungen att skjutsa honom till jobbet. Passade på att storhandla lite innan jag for hem. Försökte betala mina varor men de gick inte, och kön blev allt längre. Tillslut sa jag att jag skulle packa och föra över pengar och betala sen så alla andra också fick handla. Då kom Christina o pratade o pratade, jag packade och började hasa min vagn mot hissen. Men halvvägs in i hissen kom jag på att jag inte betalat! Och vad gör jag?! Jo jag GÅR TILLBAKA och betalar... Jag har blivit en mes med samvete.... Hade det varit ett år sedan så hade jag glatt sprungit med min vagn.

När ja kom hem smet cp-Svans ut... "var ute då din jäkla terrorist" tänkte jag o lämnade dörren öppen... Packade in i frysen och skulle sen gå ut i hallen. Vad hittar jag då? Jo två råttor som mo kommit in med... Den ena var död, den tog jag i toapapper och kastade i papperskorgen. Den andra var vid liv med medtagen. Den fick jag jaga med toapapper... Fy fan så läskigt, å jag hade ett raseriutbrott på den stackars Mo.

For sen o handlade med maria och Tess :) Marie sa åt Tess att sluta äta godis ur lösgodishyllan, varpå ungen sjönk ihop på golvet och låg där tills vi var klara med handlingen. Jag ska anlita Marie som privat barnuppfostrare sen när Åke-Bebis kommer ut :D

Ikväll har jag lagat lamm och potatisgratäng. Alla överlevde maten. Vi har Hasse här på middag och nu spelar de guitarhero... Åke-Bebis hoppar som fan som vanligt :)

Kommentera här: